Kallelse till vårmötet

Torsdagen den 15 april 2021 kl.18:00

Du inbjuds härmed till årsmöte i Söderåsens Golfklubb torsdagen den 15 april kl.18:00. Mötet kommer i år genomföras digitalt p.g.a. rådande situation.

Anmälan till mötet är obligatorisk och sista dag för anmälan är tisdag den 13 april. Anmäl ditt deltagande med namn och golf-id via e-post till info@soderasensgk.se Vi behöver anmälan för att vi ska kunna säkerställa den föreningsdemokratiska processen.

Anmälan är personlig och endast en röst per e-post och beslutspunkt kommer att räknas

Är ni fler i familjen som avser att delta måste var och en anmäla sig med sin egen e-post.

Länk till det digitala mötet och tillvägagångsätt för deltagande kommer skickas via e-post till alla som har föranmält sitt deltagande.

Om ni inte har möjlighet att delta på mötet, men har frågor på årsmöteshandlingarna och dess beslutsunderlag går det bra att kontakta klubbchefen via peter@soderasensgk.se

Ärenden att avhandlas på årsmötet framgår av nedanstående dagordning.

Årsmöteshandlingar kommer att skickas ut via e-post senast en (1) vecka före mötet samt finnas tillgängliga i receptionen.

Kallelse Årsmöte 2021

Hjärtligt välkomna