_edited.jpg

Vår ambition är att det ska vara enkelt, smidigt och givande för dig och ditt företag!

FÖRETAG!

Vi erbjuder färdiga paket som vi tror kan passa ert företag, men självklart skräddarsyr vi även efter era önskemål.

Varför inte låta oss arrangera företagsgolfen medan Ni fokuserar på Era affärsrelationer!

Allt för att ert företag ska trivas hos oss.

FÖRETAGSGOLF

Låt oss arrangera företagsgolfen medan Ni fokuserar på Era affärsrelationer!

Vår ambition på Söderåsen är att de ska vara enkelt, smidigt och givande för dig som vill arrangera en uppskattad företagsgolf.

Vi skräddarsyr en företagsdag som passar Ert företag både innehålls och prismässigt.

SAMARBETSPAKET

Vårda dina kunder och medarbetare

hos oss!

Välkommen att beställa företagets samarbetspaket paket på Söderåsens Golfklubb!

... när du vill ha en riktig golfupplevelse

KONFERENS

Den perfekta mötesplatsen i naturskön omgivning för ditt företags personal och kunder.

Logobollskampanj tillsammmans med Titleist

Nu har snön på marken försvunnit och golf säsongen 2024 kan snart dra igång!

Just nu kör vi en kampanj tillsammans med Titleist och ett ypperligt tillfälle om du vill beställa logobollar till dig eller ditt företag

För mer information om kampanjen och pris se foldern genom att klicka på länken nedan eller kontakta Albin Stark via mail albin@soderasensgk.se eller telefon på 042-73337
Logobollskampanj_1080x1080_SE.jpg

Gynna Våra Samarbetspartners

Företagsgolf på Söderåsens GK
en enkel, smidig och givande dag för ditt företag och dina kunder....

Företagsgolf

Så här kan er företagsdag se ut!

07:30
Incheckning med frukost och kort information om dagen.

08:00
Egen uppvärmning på drivingrange.
Golfbil framkörd till tävlingsledning.

09:00
Kanonstart*, vanliga små tävlingar i tävlingen som Närmast hål, Längsta Drive, Rakast Drive, Närmast hål på 2, Beat the Pro m.m.

13:30
Inlämning av scorekort, gemensam lunch och prisutdelning.

*Den stora fördelen med kanonstart är att alla startar och avslutar sitt spel samtidigt. Detta innebär att det inte blir någon väntan för alla medtävlanden och en gemsam lunch kan intas. Samtidigt blir utrymmet och möjligheten större för att stärka Era kundrelationer, nätverk m.m.

FG Golf.jpg

Prislista Företagsgolf

Vardagar

Kanonstart, minst 30 pers              från 600 kr/ person

Löpande start, minst 20 pers         från 550 kr/ person

Detta ingår i företagsgolfen

• Banguide

• Lottning & Startlista

• Utskrift av scorekort

• Reklam på voucher delen på scorekorten

• Resultatservice

• Lån av skyltar till närmast hål, längsta drive, rakast drive

• Möjlighet att ha en egen företagsflagga vid infarten

Populära Tillval

• Övningsbollar (Pollett) 20 kr/ st

• Hyrvagn 60 kr/person

• Golfbil 400 kr/ bil (rabatt 100 kr med läkarintyg)

• Kaffe & Fralla innan start 50 kr/pers

• Lunch från 100 kr/person

• Fika efter 9 hål, Kaffe, Korv, Kanelsnäcka m.m. (prisförfrågan)

• Beat the Pro 1000 kr/tim

• Prova på golf för icke golfande kunder/anställda,
    1000 kr/tim & pro, max 10 pers/pro

• Prisbord (Pris beroende på val)

Peter Tublén

Är ni intresserade av ett samarbetspaket, låta oss arrangera er företagsgolf eller ett annat som kan utveckla eller gynna er kundvård?

Tveka då inte att kontakta vår klubbchef Peter Tublén på 0727 473337 eller peter@soderasensgk.se

Peter kommer gärna och besöker er eller bjuder hit er för en lunch och rundvisning där han mer än gärna berättar mer om våra erbjudanden och möjligheter!

MÖTEN & KONFERENS

Här finns bästa tänkbara utgångsläge till en lyckad och kreativ konferens med bra mat och härliga golfrundor för både små och stora grupper.

Vår ljusa konferenslokal som självklart rymmer allt du behöver för ett lyckat möte är utrustat med trådlöst internet, modern 65 tums digital whiteboard med kamera för digitala möten men det finns även vanlig projektor, whiteboardtavla och självklart papper och pennor.

Vi har även en 75 tums bildskärm i matsalen om ni vill kombinera ert möte med frukosten.

För oss är den personliga servicen med känsla och omtanke vår viktigaste uppgift när du är här. Om du har speciella önskemål, tillgodoser vi självklart det till er.

Konferenspriser

• 18 hål   550 kr/person

Möten & Konferens

Konferensförfrågan

Fyll i uppgifterna nedan så kontaktar vi er.