Lediga tjänster

Söderåsens Golfklubb
söker
Administratör/ Ekonomiassistent

Söderåsens golfklubb ligger i ett naturskönt område i Bjuvs kommun, c:a 15 minuters väg från Helsingborg.
Denna skogs- och parkbana har med sin blandade terräng varit en utmaning för medlemmar och gästspelare sedan 1966. Vi kan erbjuda en 18-håls bana  av mycket hög klass och kvalité.
Anläggningen har även Restaurang, konferens, golfshop, stora träningsområde, drivingrange och svingstudio

Trivs du med varierande arbetsuppgifter, brinner du för administration och ekonomi?

Vi söker nu en serviceminded administratör/ ekonomiassistent på Söderåsens Golfklubb.

Tjänsten skall tillsättas omgående och för att få en bra balans och bibehålla vår höga servicegrad ser vi gärna att sökanden har kunskaper i golf, besitter en hög social kompetens, är flexibel och älskar att ha kontakt med människor.

Du kommer att ha ansvaret för det dagliga ekonomiarbetet såsom bokföring, kund/ leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, avstämningar mm.
Du kommer jobba mycket med administrativa uppgifter och ge service till klubbens kommittéer, medlemmar och gäster och du kommer även vara ett av våra ansikten utåt i vår reception/shop. Du kommer arbeta nära vår Klubbchef som du också rapporterar till.

Vi söker en socialt engagerad och strukturerad person som har en god förmåga att planera, men som samtidigt är flexibel och innovativ då vi gärna ser att tjänsten ständigt utvecklas.

Erfarenheter från tidigare likvärdiga uppdrag, god IT kunskap, Office programmen, Visma administration, social media, kassahantering och golfens IT system (GIT) är meriterande.

Tillträde kan ske omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är schemalagd och omfattar även helger. Anställningen omfattas av kollektivavtal med Gröna Arbetsgivare.

Låter det intressant? Då är du välkommen att mejla in din ansökan med personligt brev och C.V till klubbchef Peter Tublén peter@soderasensgk.se

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.
Vid frågor om tjänsten , kontakta klubbchef Peter Tublén 0727-473337, peter@soderasensgk.se

Varmt Välkommen med din ansökan!

DJI_0029.jpg