Race to No.1 - HIO Challenge

Alla medlemmar och greenfeegäster som gör en HIO under säsongen 2023 (1 April – 17 September) och som har anmält sig, blir inbjudna till Årets avslutningsfinal på klubben.

Här har klubben valt 1 hål, där alla spelare (efter lottning) slår 1 slag var. Närmst flagg eller HIO denna dag vinner 1’a priset.

1’a Priset är: 1 veckas boende på Vistaflor Bungalows, Grand Canaria för 2 personer med frukost (värde 1500€) + presentkort på Ticket.

Alla andra som deltar i finalen får även dom ett pris på ca: 1000 -1500kr.

Alla HIO deltagare bjuds på Skumpa och när vinnaren är korad så har vi prisutdelning. (Skulle det vara så att en eller flera även gör HIO på finaldagen så får ALLA dessa samma första pris)

Kostnaden för att delta är 100kr som betalas genom att man scannar QR-Koden på foldern som finns på klubben eller från nyhetsbrevet man fått hemskickat av klubben.

Ange tävlingsklubb (står redan på swishen) + mailadress vid anmälan.

När man sedan har gjort HIO så anmäler man detta till klubben som vanligt samt skickar ett mejl till ”info@racetono1.com"