ALBIN STARK - VÅR NYA MEDARBETARE

Vi är glada att få hälsa Albin Stark välkommen till Söderåsens GK som ny Administratör/Receptionist med Shop och Marknadsansvar.

Albin började sin anställning idag och vi hoppas såklart att han kommer

trivas hos oss.

Varmt Välkommen till Söderåsen Albin!

Bästa Söderåsare,

Jag är en 26 åring som är uppvuxen i Abbekås. När jag var 7 år tog pappa med mig till golfbanan och sedan dess har golf varit nummer ett. Började med sommarjobb på Abbekås GK och har sedan fortsatt på den inslagna vägen. Under de senaste åren har jag testat många olika klubbar och deras miljöer, allt från Ystad GKs sydkust till fjällen på Åre GK och Hills GK på Göteborgs västkust.

Själv är jag en öppen och glad person och ni får stoppa mig om jag pratar för mycket. Ni får gärna komma in och hälsa när snön försvinner och golfen kan igen återinta våra liv. Pratar gärna fotboll, skidåkning eller allt annat också för den delen och såklart golf.

Hoppas vi kommer få en bra golfsäsong tillsammans 2024!

Ses på klubben

/Albin