Lisbeth Wedin tilldelas Hedersmedlemskap

En av våra ideella krafter Lisbeth Wedin lämnade i samband med årsmötet sitt ideella uppdrag på egen begäran.

Lisbeth valdes in i styrelsen på årsmötet i november 2002 där hon under årens lopp varit ordinarie ledamot, sekreterare och sedermera ordförande. Detta innebär att Lisbeth varit aktiv i styrelsen i drygt 18 år.

Under dessa år har hon.

• Varit en respekterad ledamot i klubbens styrelse

• Varit en kvinnlig mentor som vågat ta plats, stå för sina åsikter, tankar och idéer

• Uppvisat ett stort engagemang med en hög närvaro, trots ett jobb i ledande position

• Infört struktur när det gäller protokoll och övriga skrivelser

• Varit väl insatt i klubbens ekonomi

• Infört tydliga styrdokument avseende styrelsens och kommittéernas arbetsordning och organisationsuppbyggnad.

• Var en stor hjälp och tillgång i samband med en omfattande ansökan till projekt Mötesplats Söderåsen vilket mycket bidrog till att projektet blev beviljat.

• Varit engagerad och banbrytande även utanför klubben där hon under de första åren var en av få deltagare från en klubbstyrelse bland anställd personal på SGF seminarier och ERFA träffar.

• Blivit invald i Skånes Golfförbunds styrelse

• Allt för att erhålla så mycket information som möjligt till gagn för vår klubbs utveckling.

• Sist men inte minst, innehar hon ett stort hjärta för Söderåsens Golfklubb

Årsmötet beslutade att utnämna Lisbeth Wedin som Hedersmedlem med motiveringen För sitt fina engagemang och värdefulla arbete i Söderåsens Golfklubbs Styrelse under åren 2002-2021

Ett Stort Tack Lisbeth för allt du gjort för Söderåsens Golfklubb!