Säsongsjobb mm på klubben under 2022

Säsongspersonal shop och reception

Vi söker personal som kan jobba några helger och vardagar under säsongen i receptionen och shopen mellan april - september. Arbetsuppgifterna är bland annat att ta emot medlemmar och gäster i receptionen , svara på inkommande mail gällande bokningar eller via telefon samt vid behov fylla på produkter i shopen. Vi söker dig som har fyllt 18 år och det är fördel om du har kunskap om golf och serviceyrket.

Vänligen kontakta Klubbchef Peter Tublén: peter@soderasensgk.se eller till 072-7473337

Säsongspersonal bollplockning Vill du jobba på rangen och plocka bollar under säsongen: ( maj - september) Vi söker dig som har fyllt 16 år och kan jobba under kvällar och helger. AM-kort krävs.

Vänligen ta kontakt med Banchef Mattias Struwe: mattias@soderasensgk.se eller till 076-8605274

Vill du vara med och hjälpa till som tävlingsledare?

Vi söker nu till säsongen 2022 fler tävlingsledare till klubbens tävlingar och vi är väldigt tacksamma för all ideell hjälp vi får till våra tävlingar. Utan den hade vi inte kunnat genomföra tävlingarna på ett så bra vis som vi gör.

Kontakta oss gärna för mer information om vad innebär det att vara en tävlingsledare på Söderåsens GK:

Vänligen ta kontakt med någon av oss i tävlingskommittén så berättar vi mer

Björn Ekstrand: bjorn.ekstrand61@gmail.com 070-675 63 95

Marko Ketonen: marko.ketonen@trident.se 072-050 31 53

Johan Jangsell: johanjangsell.jj@gmail.com 070-759 74 31

Golfvärd under 2022

Värdskapet ger dig ett gyllene tillfälle att representera klubben, både för våra egna medlemmar och för gästande spelare. Golfvärden är uppskattad och bidrar till både trivsel och att spelet flyter på banan genom ett positivt bemötande.

Golfvärdens uppgifter är bland annat att:

• medverka till att gäster och medlemmar får en positiv upplevelse på SåGK

• hälsa alla spelare välkomna till SåGK, ge information om banan och vikten av att lägga tillbaka uppslagna torvor och laga nedslagsmärken på green.

• hjälpa till så att onödig väntetid undviks ute på banan – skynda på långsamt spel

• ta kontakt med ban- & kanslipersonal om speciella förhållanden för dagen

• alltid efter varje insats/kontakt önska spelarna fortsatt trevlig runda

Vill du vara golfvärd i år vänligen kontakta Klubbchef Peter Tublén:

peter@soderasensgk.se eller till 072-7473337