TEAM SÖDERÅSEN!

Vi på Söderåsens GK anser att ideella krafter och engagerade medlemmar är något av den viktigaste resursen en golfklubb och förening kan ha. Vi siktar hela tiden på att organisera oss ännu bättre och samla krafter för att kunna öka trivselnivån och kvaliteten på vår verksamhet ännu mer. Vi söker därför ständigt nya krafter som vill hjälpa till och ingå i teamet på våran golfklubb och göra oss ännu attraktivare för alla som vistas på vår fina anläggning.

Det finns olika delar på klubben som man kan engagera sig i och beroende på hur mycket tid man kan lägga eller hur stort arbete man är villig att ta sig an, så finns det något för alla. Engagera dig och var med och forma framtidens golfklubb . Vi behöver folk i alla åldrar, kvinnor som män till både valberedningen och styrelsen. Bli del av en kommitté, junior eller tävlingsledare, välkomna våra gäster och medlemmar som starter och golfvärd, starta dagen med att divota tees ute på banan eller var behjälplig vid något av våra olika event som behöver ideell kraft för att kunna genomföras mm.

Visst låter det både spännande och roligt att få hjälpa till och göra skillnad och samtidigt göra oss ännu mer attraktiva som golfklubb och vi hoppas att du också vill vara med och hjälpa till och ingå i det idella teamet på Söderåsens GK!

Slå oss en signal på 042-733 37 eller skicka ett mail till info@soderasensgk.se så berättar vi gärna mer vad vi behöver hjälp med.

Varmt Välkomna till vårt Team!