Vi söker medarbetare till kansli/shop

Söderåsens Golfklubb

Söker medarbetare till

Administration/Shop/Marknad

Trivs du med varierande arbetsuppgifter, brinner du för administration, shop och marknadsföring? Vi söker nu en serviceminded och flexibel medarbetare till Söderåsens Golfklubb. Tjänsten skall tillsättas omgående och för att få en bra balans och bibehålla vår höga servicegrad ser vi gärna att sökanden har kunskaper i golf, besitter en hög social kompetens, är flexibel och älskar att ha kontakt med människor. Rollen innebär att du kommer vara ansvarig i golfklubbens golfshop och ansvara för inköp, lagerhantering, skapa och genomföra event mm. Du kommer jobba mycket med administrativa uppgifter och ge service till klubbens kommittéer, medlemmar och gäster och du kommer även vara ett av våra ansikten utåt i vår reception/shop. Det är ett utåtriktat arbete där du arbetar proaktivt med medlemmar, gäster, intressenter och sponsorer. Du kommer att ha en säljande och marknadsförande roll och ansvara för klubbens informationskanaler såsom hemsida, anslagstavlor, nyhetsbrev & sociala medier. Du kommer arbeta nära vår Klubbchef som du också rapporterar till. Vi söker en socialt engagerad och strukturerad person som har en god förmåga att planera, men som samtidigt är flexibel och innovativ då vi gärna ser att tjänsten ständigt utvecklas. Erfarenheter från tidigare likvärdiga uppdrag, god IT kunskap, Office programmen, social media, shop & kassahantering och golfens IT system (GIT) är meriterande.

Anställningen är på helårsbasis 75% och tillträde kan ske omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är schemalagd och omfattar även helger under april-oktober. Låter det intressant? Då är du välkommen att mejla in din ansökan med personligt brev och CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då urval kommer ske löpande. Ansökan skall skickas till vår klubbchef Peter Tublén 0727-473337, peter@soderasensgk.se

Det går även bra att kontakta Peter om ni har några frågor angående tjänsten

Varmt Välkommen med din ansökan!

Annons Administratör-Shop-Marknad 2023
.pdf